מיחזור מחשבים ישנים בעסקים: טיפים לניהול המשאבים הטכנולוגיים

מחשבים הם הכלי המרכזי בחברות עסקיות בעידן המודרני. בין היתר, הם משמשים לניהול נתונים, ליצירת תוכן ולתקשורת עם לקוחות. אך בשעה שהשימוש במחשבים מסייעים להגדלת הרווחים של הארגון, הם גם גורמים לצריכת משאבים טבעיים גדולה ולהשפעה סביבתית שלילית.

ארגונים רבים נוטים להחליף מחשבים בדגמים חדישים יותר לעתים קרובות יחסית כדי לא להישאר מאחור. ברגע שיוצא לשוק דור חדש של מחשבים, המחשבים הקודמים עוברים למחסן או לחדר המיועד לאיסוף מחשבים ישנים ושוכחים מהם. אבל חשוב לדעת שארגונים יכולים להפיק תועלת ממיחזור מחשבים ישנים.

היתרונות של מיחזור מחשבים ישנים

אם כן, נשאלת השאלה אילו תועלות יכול ארגון להשיג ממיחזור מחשבים ישנים שברשותו במפעל מיחזור מוסדר?

איסוף מחשבים ישנים מהארגון שלכם

אחד השירותים שאנו מספקים ללקוחותינו הוא הגעה לבית העסק ואיסוף מחשבים ישנים. אם יש לכם לפחות 40 מחשבים ואביזרים היקפיים גדולי ממדים כגון שרתים, מדפסות ועוד (מינימום 300 ק"ג ) האיסוף יהיה ללא עלות.
שירות איסוף מחשבים ישנים יצמצם את טרחתכם סביב פינוי המחשבים ויבטיח שהם יפונו באופן מקצועי, ללא גרימת נזק לסביבה ובהתאם לחוק.

כיצד מבצעים מיחזור מחשבים ישנים?

לאחר איסוף מחשבים ישנים מארגונכם, אנו עוברים לשלב המיחזור.

אך עוד קודם ובהתאם לצורך שלכם, אנו נציע לכם שירות של השמדת מדיה מגנטית. ברכיבי זיכרון דוגמת דיסקים קשיחים יכול להימצא מידע סודי של הארגון שלכם. לכן אנו נדאג להעביר כל מוצר שתגדירו כ״רגיש״ לטיפול ולהשמדת מידע מידיים באמצעות גריסה פיזית או תוכנה ייעודית להסרת מידע, ללא כל שיהוי ודיחוי מרגע הגעתו למפעל. בסיום השמדת המידע נעניק לכם תעודת אחריות שבה תופיע התחייבותנו לכך שביצענו השמדה מוחלטת של המידע הרגיש שלכם.

לאחר איסוף מחשבים ישנים מהעסק שלכם והשמדת המידע לפי צורך, אנו מתחילים במיון המחשבים לקראת מיחזור. בשלב זה אנו בודקים את המחשבים וקובעים אם ניתן להשיב אותם לשימוש חוזר או למחזר.

השלב השלישי בתהליך מיחזור מחשבים ישנים הוא פירוק לגורמים, כולל הסרת רכיבים פנימיים, מסכים, מקלדות, ומערכות אחסון. לעתים מחשבים שפורקו זקוקים לניקוי ולתיקון. אנו מסירים מהם את האבק, מחדשים יישומי חומרה ומתקנים את החלקים הדורשים תיקון במידת הצורך.

שדרוג והשלמת חלקים חסרים הוא השלב הבא בתהליך מיחזור מחשבים ישנים. המחשבים עשויים לכלול רכיבים שניתן לשדרג או להוסיף להם חלקים חסרים כדי לשדרג אותם ולהביאם לסטנדרטים טכנולוגיים עדכניים יותר.

לאחר הפריקה, התיקון והשדרוג, אנו עוברים לבדיקה ובחינה מעמיקה, שכוללת בדיקות איכות, בדיקות ביצועים ובדיקת אבטחה. לאחר מכן המחשבים הממוחזרים כמעט מוכנים לשימוש חוזר. בשלב זה אנו מתקינים בהם מערכות הפעלה ותוכנות ומגדירים הגדרות שונות.
כל שלבי התהליך של מיחזור מחשבים ישנים מבוצע תוך הקפדה מלאה על דרישות המיחזור של המשרד להגנת הסביבה והחוק.

מניעת פגיעה בסביבה – בזכותכם

חוק פסולת אלקטרונית נכנס לתוקף בשנת 2014 וקבע חובות מיחזור וטיפול פסולת אלקטרונית בידי יצרנים ויבואנים של מוצרי חשמל.

הסיבה לחקיקת החוק הייתה פוטנציאל הנזק המשמעותי שיש לפסולת אלקטרונית אשר לא מטופלת כראוי, ומושלכת לאשפה, או נשרפת לעתים כאשר רוצים לחלץ ממנה את המתכות.

אחד מסוגי הפסולות המזהמות ביותר בנמצא הוא פסולת אלקטרונית. 70% מהפסולת הרעילה שנוצרת בארץ היא של מוצרי אלקטרוניקה, אף על פי שהיא מהווה רק 3% מסך הפסולת.

בהיעדר איסוף וטיפול בפסולת זו, כולל בין היתר מיחזור מחשבים ישנים, הפסולת עלולה להגיע למי התהום ולזהם את מי השתייה שלנו במתכות כבדות שמזיקות לבריאות. בדרך היא עלולה לזהם אף את הקרקע, להפיץ חומרים רעילים לאוויר שאנו נושמים ו"לתרום" להתחממות הגלובלית.

איסוף מחשבים ישנים וכן מיחזור מחשבים ישנים באופן מבוקר יכולים למנוע את ההשלכות הללו. זה הזמן להתקשר אלינו ולתאם איסוף מחשבים ישנים, ולתרום באופן משמעותי לשמירה על כדור הארץ.

אנו נשמח להעניק לכם שירות מקיף, החל מאיסוף מחשבים ישנים דרך הטיפול בהם באופן מקצועי וידידותי לסביבה כולל השמדת מדיה מגנטית המכילה מידע רגיש, במקרה הצורך. התהליך של מיחזור מחשבים ישנים במפעלינו מבוצע בידי מומחים בעלי ניסיון רחב ומוכח אשר משתמשים בטכנולוגיות חדשניות כדי לבצע מיחזור מחשבים ישנים ומוצרי אלקטרוניקה נלווים.

בקשה לאיסוף פסולת אלקטרונית (לחברות וארגונים)

מלאו בקשה לאיסוף פסולת אלקטרונית (לחברות וארגונים), או חייגו 072-2605888

contact-form-bg-img
Loading...
דילוג לתוכן